miray_aden Karan35 Dikislerden dolayi pijama rahatsiz edebilir bi tane gecelik bulundurun yaninizda bence
Karan35 Gamzecanpolat benimde gecelik takımları hiç hoşuma gitmedi hoşuma gidenler gereksiz pahalı gerekliliğini merak ettim 🙄
Gamzecanpolat Karan35 normalde de pijama takımı giyiyorsan doğumdan sonrada kullanırsın canım ama gecelik oram açıldı buram açıldı ben pek sevmedim
Makedonsko_devojce1213 Sezeryan oldum gecelikle baya rahat ettim hasta bezini falan değiştirirken bir gecelik bir pjima yeterli olur cnm
Tupbebekile Sezeryan mı normal mi ? Şahsen sezeryan olduğum için gecelik yerine pijama takımı terch ettim dikişlere bakabilmek için hepsini kaldırmak yerine sadece yeri açıyordum. 2. Gün gecelik tercih ettim kanamalar azalmıştı ve artık dikişe bakılmıyordu diye
Karan35 Tupbebekile daha belli değil ne olacağım yarın 30 haftalık oluyorum yavaş herşeyi tamamlamaya çalışıyorum