serapbttl yiyorum şu an yorumları okumuşsunuzdur. Yani keşke devlet hastanesinde insan gibi davransalarda bizde oralarda doğum yapabilsek. 15 iken 1 ay içinde 22 bin oldu. Yani şansımı denemek istiyorum sadece sonuç olarak ödedim devlet bana bu imkanı sunuyorsa niye haksız yere kalsın param orada çok tuhaf gerçekten.. şu postu açtığımdan beri işgüzar oldum,etik bulunmadım vs vs… yani yorum yaparken kelimeler doğru seçilse keşke…