EbrKzlky 38+2 den selam.. Sizler kaçıncı haftadasınızz ? Belirtiniz var mı 🙈 Neler yapıyorsunuz doğum için 😂 Ben dün dağ yukarı yürüdüm, bugün plates topumu şişirdim ama hiç bi belirti yok henüz 🤦♀️
Hulyaa123 EbrKzlky Zamanı gelip geçenlerdenim ben 😂😂 40+4 hiç bir belirti yok bekliyoruz öyle gelsin diye 😂🥰
Zeyzox 38+3 oldum günümüz aynı yalancı sancilar oldu gecen persembe nst de cikti ama su 2-3 gundur gelen giden sanci yok ..🙈 EbrKzlky
Klbk25 EbrKzlky bende 38+4 oldum kafası bir hafta önde ne zaman gelecek diye bekliyorum bide ortalıkta ki hastalığa ishale yakalandim 5 6 gündür hiç doğum için yürüyüş felan da yapamıyorum egzersiz felan devlet hastanesi takipliyim 40a kadar brklicez dediler ilk gebelik korkuyorum 🥺
imrnx EbrKzlky 39+2 belim sırtım ağrıyor onun dışında sancım oluyo mu olmuyo mu anlamıyorum😂 hala tık yok
EbrKzlky Hulyaa123 Yaa 40 ları görcem gibi bende naparsam yapayım tık yok😂 ilk oğlum 37de doğduğu için garip geliyor bana 😂
Neslihankoksal Hulyaa123 doğum kanalına girmiş mi sizin. Benim ki 39+4 hafta başı aşağıda ama doğum kanalına girmemiş daha
Mesealal Bende 38+2 yim hala bisi yok yarın doktor kontrolüm var bakalım çok fazla yalancı sancim oluyo ama geciyo
Gamzeaksam Mesealal kaç dk sürüyor yalancı sancılar dün benim çöktü sancim dayanılarak gibi değildi hastaneye gittik acile nst den ve çatı muayeneye bakildi normal denildi
Mine-1 Mesealal Yalancı sancı nasıl oluyor mesela gerçek sancıyla arasındaki fark ne nasıl hissediyorsunuz sancınız olduğunu ve ne yapmamız gerekiyor bilgi verir misiniz ☺️
feyzanurkadir 38+0 yalancı sancılarım oluyor sürekli sonra geçiyor. Boşa ağrı çekiyor muşum gibi geliyor. Sabah yine bel ağrısıyla uyandım bugün galiba doğum olcam dedim ama geçti yine 🙈😀
EbrKzlky feyzanurkadir ay ben oğlumda son hafta full pelvik ağrısı bel ağrısı çekmiştim ama bunda hiç yaa 🙈 plates topunda tepiniyom suan bakalım😂 nezaman doğururuz acaba 😂
feyzanurkadir EbrKzlky pilates topu hep salonda benimde sürekli üzerimdeyim ☺️ kafası önde çıkıyor ondan dolayı büyüsün istemiyorum daha fazla yoksa beklicem de zorlar beni diye korkuyorum. Normal istyorum çünkü olur inşallah
EbrKzlky feyzanurkadir Bende beklesin istemiyorum ya, bende şekerden dolayı tedirginim kafası büyük olursa diye doktor normal dedi ama belli olmaz kilosu zayıf gerçi 2600 anca 🙈
feyzanurkadir EbrKzlky kız mı bebişin ? Benim oğlım olacak inşallah 3500 tü 3 gün önce 🙈 kafası 41. Haftada 🙄 bu hafta gelsin istiyorum artık