Tugcem2834 benim 2 gebeliğim de de çıktı her ay tahlil yaptırdım ona göre doz ayarlaması yapıyor dahiliye ya da endokrin bölümüne gidin ilacı sabah aç karnına alıyorsunuz yemekten yarım saat 1 saat önce falan hormon ilacı bir sorun olmuyor gebelikte genelde 2,5 civarı olması isteniyor tsh ın tavsiyem sağlık ocağında yaptırmayın testi tsh hemen çalışılmalı sağlık ocaklarında testler bekliyor merkeze gidiyor sabah alınan kan öğlende çalışılıyor en iyi ihtimal ben ne zaman yaptırsam yanlış sonuç aldım yanıltıcı oluyor