22 haftalığız kızlar normalde 19. Haftada başladım bebek hareketlerini hissetmeye 21 den sonra bir haftadır gayet hareketliydi ama bugün çok sakin sadece sabah hissettim hareketlerini normalde yatınca daha net hissediyordum ama bugün çok sakin sabahtan beri doğru düzgün hareketini hissetmedim acaba uyuyor mu ya da normal mi ??