Kızlar hamilelik için hiç doktora gitmedim ama denedik ilk defa benim hep reglilerim çok ağrılı geçer serum yemezsem yada ilaç içmezsem geçmez doktor çikolata kistin var demişti çok büyük değil 9mm, cm olmadan alınmaz dedi , ama şimdi düşünüyorum da sizce engelmi yada böyle olup hamile olan oldumu tedavi mi görmem gerek ona göre başvursam mı doktora diyorum