Baharoloji Fatmanurrkayaaa bende hem normal doğum da hem sezaryende kullandım kurtarıcı oluyor evony markasında da kalın hasta pedleri var azalınca ona geçtim oda çok iyidi
melinda- Fatmanurrkayaaa iyi ki almışım dediğim birşey ilk 2 gün rahat hareket edemediğim için annem ya da eşim giydirmişti😀🙈 sonra kendim giyebildim. Kanamam azalınca da lohusa pedlerine geçmiştim ama ilk günler için harika birşey bence
Fatmanurrkayaaa Yazmelegi_ kilot şeklinde ya giyerken ameliyat yerinde ağrı oluyor mu eğilmek gerekiyor ya o yüzden tereddüt ettim aslında
Yazmelegi_ Fatmanurrkayaaa hiç bir sıkıntım olmadı ben klozete oturuyordum o sekilde giyiyordum gayet rahattı çıkarırken de yanlardan yırtıyorsunuz zaten
Mlttm4141 Güzel bir ürün ama değiştirmek istediğiniz zaman pijamaniza kadar çıkarmak zorunda kalıyorsunuz ilk zamanalr egilmek zor olunca biri yardım ediyor
Feyzabeyoglu Fatmanurrkayaaa ilk dogumumda kullandim ikincisinde de kullancam nasip olursa. Ben memnun kalmıştım o yüzden tekrar aldım
nazazra24 Fatmanurrkayaaa ben önlem marka aldım içinde 10 adet vardı sezaryenden sonra büyük kurtarıcıydı benim için her gün bi tane kullandım kesinlikle almalısın külot bez olanlarından ama