Canım bu kadar yıpratma kendini Allah korusun bir şey olmayacağı varsa da üzüntüden bebeğin etkilenir. Değerin cok yüksek dış gebelik kimyasal falan bu yükseklikte olmaz. Ve değerin 5000 de kalmış bu çok net bi sayı degerin oynasa atiyorum biri 5000 olur biri 4783 falan olur ama ikisi de 5000 bana öyle geliyor ki alet 5000 e Kadar ölçüyor. Bence sıkıntı yoktur ama sen yine yarın git doktora ultrasonla baksin için rahat etsin
Filiz-kkn04