0237 Merhaba değerli anneler çalışan SSK li anneler 32 haftadan sonra doktor rapor veriyormuş ve bunu muhasebeye veriyormusuz calismasak bile devlet hem ssk yi devlet maaşını yatiyormus bu konuda bilgisi olan var mı kendi iş yerimiz sigortamizi kendimiz yatırıyoruz bilgisi olan varsa yazabilir mi
MasalAlparslanMom 0237 hem sgkyi hem maaşı diye bişey özel sektörde yok. Rapor alırsınız,rapor paranizi SGK öder size.o da maaş anlamında değil,brüt üstünden belli kesintisi var. Priminiz falan ödenmez
EbruBoluKaya Doktorunuzdan 32 haftalıkken ya çalışabilir yada çalışamaz raporu alıp muhasebecinize veriyorsunuz sisteme giriyor. Eğer çalışırsanız maaş ve primin yatar çalışmazsanız doğum sonrası toplu para alırsınız. Çalışabilir raporu alacaksanız 5 hafta çalışabiliyorsunuz 37.ci haftadaydı yanlış hatırlamıyorsam raporunuzu gidip çalışamazsa çevirmeniz gerekiyor