Herkesfarkinda Nasıl geçer ne zaman geçer arkadaşlar bilen varsa söylesin çok fena biraz ayakta dursam arkasından yatıp dinlenme gerekiyor 11 gün oldu doğum yapalı spinal oldum
Bmbe21 Herkesfarkinda ilk dogumumdan sonra benimde 3 Aydir geçmeyen bir bel ağrım vardı doktor 1 sene anestezi etkilerinden kaynaklanabilecegini soylemisti
BirazbundanBirazondan1 Herkesfarkinda ben de 10 gün oldu sezeryan olalı aynı şekilde sırtım ağrıyor. Bende diyorum hamilelikte hiç bu kadar ağrım olmadı diye söyleniyordum.
Herkesfarkinda BirazbundanBirazondan1 hamileyken de agiriyordu ama dogurunca gececk diye seviniyordum şimdi ise yine aynı acı
Bmbe21 Herkesfarkinda yok 1 sene içinde olabilecek şeyler anlamında söyledi benim 3 Ay sürdü umarım sizin hemen geçer. Kişiden kişiye değişiyor