umrumdadegil İlk haftalardan beri kalça ağrısı çekiyorum doğru düzgün oturamıyorum yürüyemiyorum üzerine basamıyorum bacağımın magnezyum verdi doktor ama geçmiyor bu durumu yaşayan var mı nasıl geçer bi çözümü var mı 😥
Glcn12 umrumdadegil ilk gebeliğimde 5.aydan sonra geçmişti bunda her ay daha çok şiddetleniyor doğumdan sonra da bazılarında kalıyor bende kalmıştı ama bu kadar şiddetli değil tabi
Meneksedemir umrumdadegil bende şuan yasıyorum 34 haftalık şuan oglumdada oldu doğumdan sonra hemen geçti hıc ahırmamıs gibi günlerin hızlıca geçmesini bekliyorum çok zor bi durum son 40
umrumdadegil Glcn12 hadi ya inşallah kalmaz insanı çok zorluyor yapacak bişey de yok anladığım kadarıyla😥benimde geçmiyor gittikçe çoğalıyor sanki
Glcn12 umrumdadegil evet çok kötü bişey bide bana derlerdi oğlan çocuğunda çok olur kızda az olur ama tam tersi Vala oğlumda bu kadar olmamıştı kızda daha kötü