srgl3362 genelde yapıyorlar galiba bu iğneyi, etrafımdaki Çoğu kişi yaptırmış ben de yaptırdım. 37. hafta çok da erken değil aslında ben de 37 deyim benim de sancılarım çıktı nst de, önceden vurulduğum için doktor daha gerek duymadı sanırım ama siz yine de doktorun dediğini yapın sonuçta bebeklerimizin sağlığı için çabalıyorlar. Kendinizi korkutmayın uzun süreli bir ağrı olmuyor