Merveylmzz Çok geçmiş olsun, bende 38+4 aynı durum bende de var. Dün acilden giriş yaptım, çok sancım vardı ona rağmen yatış yapmadılar, ilaç, serum vs vermediler, idrarımda enfeksiyon çıktı, üstüne gebeliğin durumları çekilmez halde, Allah’a emanet yaşıyoruz. Birşey olsa kimsenin umurunda değil. Kılımı kıpırdatacak halim yok, ilaç takviyesi almayınca düzelme de olmuyo aksine iştah da yok bebeğimin kilosu düşüyor 😢