Benimde düşük tehlikem vardı 11+2 de kanamam olmuştu doktorum şuan sıkıntı olmadığını söyledi Progestan fitil kullanıyorum ama arada birden bıçak saplanır gibi kasıklarıma ağrılar giriyor azcık ayakta olsam hemen belim ağrıyor 14. Haftama girmek üzereyim bende