Nazalex Fatmanurrkayaaa ben 36+2 deyim cnm yarın gidicem doktora söylerse yazayım en son iki hafta önce gitmiştim bebek haftasında tam 2500 demişti
Fatmanurrkayaaa Aysee1123 benim 2440 36+0 yarın yine kontrol var 36+4 bakalım kaç olacak biraz geriden geliyor dedi doktor
Nazalex Fatmanurrkayaaa kontrol arası neden bu kadar az? Bana doktor iki haftada bir gel dedi de haftalarımız aynı olunca sormak istedim
Fatmanurrkayaaa Nazalex 2 buçuk hafta karın çevresi geriden geliyor dedi o yüzden haftada iki kere gidiyorum artık