Merve1414 Babyannesii kimse son aya ve haftalara bırakmasın hatta mumkunse elinizden geldiginizce cinsiyeti öğrendikten sonra az az alın ihtiyaclarinizi aldiklarinizda yıkayıp utuleyip öyle koyun zamanın ne getireceği ne olacağı hiç belli olmuyor siz erkenden yapmakta iyi yapmışsınız
GiGi1 Babyannesii en iyisini yapmışsınız bizde 28de odamızı aldık 29da yıkadık yerleştirdik şuan 34+4üm ama 32.haftada erken doğum riskim çıktı ilaçlarla duruyorum sonradan birşey çıkabiliyor o yüzden iyi yapmışsınız🤗
Zehrabal1 Babyannesii 29+3 haftalığım . Dolabın gelemsini bekliyorum siparis verdim . Geldikten sonra bende kıyafetlerini yıkayıp utuleyip yerleştirmeyi düşünüyorum
ilkmommylikheyecani Babyannesii canım biz 28 de odamızı yaptık, 29 da kıyafetleri yıkadık, 30 da ütüledik, 31 de çantamı hazırladım bir kaç eksik kaldı simdi 34 haftalığım yerimden kalkamıyorum çantayı bile tamamlayamıyorum iyi ki o zaman yapıp bitirmişim dedim
gamzee07 @Babyannesii ben yıkadım ütüledim çantamı bile hazır etim herşeyim hazır 29 haftalık tam 19 aylık oğlum var. İşimi garantiye aldım ben her ihtimale karşı. Anlık suyum gelir falan elim ayama dolanmasın 👌🥰misss ler gibi hazır içim rahat 🤝🧚♂️
busraayksll Babyannesii valla ben 31 deyim oda siparişini yeni verdik 35 de felan gelse oda takımı baya zor olacak korkuyorum da bı yandan, yanımda annem var bı günde de yaparız kıyafetleri ama dua edin kolayca bitirelim güzel anneler