Kime göre neye göre normal diyebiliriz ki sizi en iyi kendiniz bilirsiniz. Mesela benim ağrılarım hep oldu bu zamana kadar o yüzden normal kabul ediyorum ağrıları. Ancak size normal demek doğru olmaz şiddetli mi ağrınız ,kanamalı mı ,gebeliğiniz riskli mi bilemeyiz. Diyebileceğim tek şey çok şiddetli ise ve dinlenince geçmiyorsa o zaman anormallik olabilir.