Tripkolikkkiz B5- bebeğimde pişik yaptı memnun kalmadım. Ama görümcem cocuguna 2 yıl bimden kullandı cok memnundu. Bi paket alıp deneyin olmazsa başka markaya geçersiniz.
hsizyl B5- ben çok memnundum oğlumda slippy pişik yapmıştı ve kakası hep taşıyodu eşimde o ara bimin jenny vily bezini almış kullandık ne taşırdı ne pişik yaptı zten kremli yapıısı var bn beğenmiştim
femme B5- oğluma Pişik yapmadı ama emilmi çok kötü sürekli sızdırma yaptı değiştirdim simdi baby turco kullanıyorum