Merhabalar dünden beri kahverengi lekelenme yaşıyorum arkadaşlar bugün doktora gittim iki günde bir kan veriyorum değer artışının takibi için artışlar güzel dedi lekelenme için prosgestan verdi endişeliyim biraz kaç gün sürer lekelenme yaşayanlar yazabilir mi