Alif63 Bu 1 haftadır durmayan sefaf bir akintim var bazen süt yırtığı gibi oluyor acaba enfeksiyon mu kaptım doktor randevusu da bulamıyorum
Entige Alif63 bendede haftalar onceden var şuanda aynen öyle devam ediyo enfeksiyon falan çıkmamıştı şu an 37 +5 birden nasıl akıyosa sanki suyum geldi sanyom bakiyom akıntı gelmiş nornal yani bu durum
cokkasmabeabi Alif63 enfeksiyon olabilir, bebeğin başı aşağı indikçe baskıdan dolayı akıntı artıyor ondan da olabilir.
Berna1365 Alif63 büyük ihtimalle çünkü iki gündür aşırı akıntım var hatta bugün suyum falan geldi sandım daha çok da erken benim için bebekte bugün nedense çok az hareket ettiği için korkuttu biraz
Drnzgn Alif63 bu süre zarfinda doktora gittiniz mi hiç çünkü benim annem biraz geç doğum yaptı en küçük kardeşimi suyu öyle birden gelmedi yavaş yavaş geliyordu annem idrarımı kaciriyorum galiba yada enfeksyon flan derken meğer suyuymus
Alif63 Entige umarım öyledir enfeksiyondan korkuyorum son haftalar zorluyor zaten bide enfeksiyon olursa daha da zorlar ben de 37+2 oldu 12 den sonra
Alif63 Drnzgn cokkasmabeabi benim ki de nisanmis bugün kanlı akınti geldi yatırım verildi 3 santim ve sancim var ama açılma ilerlemiyor
AsyaCngz55 Alif63 bebek aşağı indiği için oluyormuş. Bende de var aynı sorun özellikle tuvalete sık çıkmadıysam akıntı başlıyor.