Baharoloji nur6565 ben sadece bir bardak kahve içtim kafein içerdiği için çokta içmek istemedim bebekte huzursuzluk gaz yapabiliyor hiç sorun yaşamadım bel ya da baş ağrısı olmadı
Muru nur6565 ilacın kafanıza gidip baş ağrısı yapmaması için 2 yastıkla yaslanarak biraz dik konumda yatmanız lazım, her gün türk kahvesi içmeniz lazım
minikmucizeemaak Alposannesi14_ Ben dün bunu aldım ama doğru değil mi? Şuanlık sezeryan olacak diye bir şey demedi daha doktorum ama ben yine de çantamda bulunsun dedim her ihtimale karşı
Alposannesi14_ minikmucizeemaak olur olur, çok aşırı değil de 5 bardak falan içtim faydasını gördüm ya
minikmucizeemaak Alposannesi14_ Sağlıkla kavuşalım daha belli değil sezeryan normal diyor şuanlık ama yine de alıp koyayım dedim, teşekkür ederim sizde sağlıkla büyütün 🥰
GulserenKY nur6565 Bende boyun ağrısı çok yaptı. 2 kere acillik oldu. Parol serum verildi öyle kendime geldim. Doktorum çok normal şekersiz kahve iç dedi. O şekilde attim vucuttan