Esoo44 çok çok temiz bir hastane özellikle bu yüzden tercih ediyorum zaten o çevrede asya hastanesine gittim gerçekten berbat bir hastane çalışanlar bile sanki sokaktan gelmişler, bir kere muayeneye gittim kayıt açtıklar ama doktor doğumdaymış bu bilgiyi vermiyorlar yaklaşık 1 saat bekledim kendilerine ne zamandır bekliyorum dedim bana ne yapalım hanımefendi doktor doğumda diye sert çıkıştılar bende keşke en başından söyleseydiniz hamile halimle burda bekliyorum bilsem devlete giderdim dedim, sonra doktor geldi 5 dk bile bakmadan yolladı eşimle şok olduk. Daha sonra başarı hastanesiyle tanıştım öneriler üzerine gerçekten hem doğumhaneleri hem doktorları çok iyi ve tertemiz bir hastane ayrıca renkli ultrasondan bakıyorlar bebişe ve her uvzunu parmaklarını bile tek tek gösteriyorlar 15 dk kadar muayene ediyor ben aşırı memnunum ve çok sıcakkanlı selime hanım, numarasınıda verdi bana doğum içinde bana kendi doktor indiriminide uygulayacağını söyledi ve doğumum kasımda olmasına rağmen ta ağustos ayından fiyatı sabitlediler zamdan sen etkilenmeyeceksin dediler açıkcası tavsiye ederim