Fatoss_19 Arkadaşlar ben 39+2 günlük hamileyim çok fazla haraket edemiyorum,dışarda yarım saat falan yürüyorum ama evde hiç hareket etmiyorum,bana hep hareket etmezsen doğuramazsın , zor doğum yaparsın falan diyolar,bende korkuyorum,doğrumu?
Xcbaby Fatoss_19 cok hareket edip yine de zor dogum yapanlar var o ne olacak. İnsanlar moral bozmaya bayiliyor sizi asagi ceken kötü konusan kisilerden uzak durun derim..
Damla Fatoss_19 inan benim yaptığım hareketi sporu kimse yapmamıştır evim 9. Kat asansör bile kullanmıyordum yüzme pilates yürüyüş squat yoga aklına ne gelirse yaptım hemde hergün ama 1 cm bile açıklık olmadan suni sancı aldım yine açılma olmadı sezaryen oldum yani bilmiyorum etkisi varmi benimle hamile arkadaşlarım oturdukları yerde normal doğum yaptılar 😂
Fatoss_19 Xcbaby çok teşekkür ederim😊normalde hareket ederdim ama son zamanlar birazcık hareket edince yoruluyorum
Xcbaby Fatoss_19 vucudunuzu zorlamadan edebildiğiniz kadar hareket edin zaten yani fazla uzerine gitmek de iyi degil bence birseyin demek ki vucut alarm veriyor dur dinlen diyor siz keyfi yapmiyorsunuz ki. Korkmayin gayet güzel dogurursunuz insallah.