Yildizyildiz9490 Kızlar ben 3.aydan sonra kahve soda icmeye başladım siz içiyor musunuz sadece bir bardak zaten
aslanprenses_ Yildizyildiz9490 ben her gün içiyorum. Bazen dayanamayıp iki şişe içiyorum. Zararlı değil.
Baharoloji Yildizyildiz9490 sade maden suyu ise zararlı değil de limonlu meyveliker gazlı içecek diye geçiyor onlar önerilmiyor
Xcbaby Yildizyildiz9490 maden suyu aksine icmek lazım cok faydali kalsiyum magnezyum var içinde . Meyveli sodalardan uzak durun
Safiye2 Yildizyildiz9490 her gün 1 tane sade soda içiyorum doktorum da icebilirsin içinde magnezyum olduğu için oda vermişti tabi her doktorun görüşü farklı ama ben bir sorun yaşamadım meyveli olanlarda katkı maddesi olduğu için önermiyor doktorum
aslanprenses_ Yildizyildiz9490 maden suyu mineral aksine faydalıdır. Asitli derken acaba kola tarzı şeyler mi demek istiyorlar? Onlardan uzak dur tabi.
aslanprenses_ Yildizyildiz9490 evet öyle diyorlar ama doğru değil. Maden suyu sana iyi gelecek magnezyum var içinde 🥰
Kahverengi Yildizyildiz9490 günde iki adet hatta magnezyum değeri yüksek olan varsa ondan içiyorum ağrılara iyi geliyor ilk gebeliğimdede içtim şuankindede doktor öneriyor zaten