Kızlar 35.haftadayim ama burda okuyorum insanlarin migdesi yaniyo sırtı agrıyo vs.ama bende çok şükür bisey yok sadece bazen yürürken kasıklarım agrıyor agirlaştigim icin oturup kalkarken zorlaniyorum.yani baska sikayetim yok çok sukur.tabi niye benim şikayetim yok die sorgulamjyorum ama merakda ediyorum bu haftalarda benum gibi rahat geçiren varmi acaba???:))