Merhaba kızlar doğumu devlet hastanesinde yapmayı düşünüyorum ilk kızım normal doğum ve özelde olmuştu o yüzden devlet süreç nasıl ilerliyor hiç bilmiyorum mesela sancı anında yanında biri oluyormu yada sancı anında gezmeye izin veriyorlar mı merak ediyorum