Hilalcikkk Arkadaşlar merhaba 24.haftadayım sürekli idrar yolu enfeksiyonu oluyordum kullanmadığım antibiyotik kalmadı en sonunda ürolojiye gittim ultrasona aldılar meğer böbreğimde kum varmış nasıl geçecek bu yaaaa