Arkadaşlar 37 haftada izne çıkcam ben ama bebek izin öncesi gelirse o izin öncesi olan 2 aylık ücreti keserlermiş öyle duydum dogru mudur? Yada diyelim bebek 37 de izne çıktım 37+2 de yada 38 de doğdu benim yine dogum öncesi alacahım miktar kesilir mi