Kızlar bizim buralarda adetmiş gibi hemşire bebek ilk doğduğunda bebeği getirince baba teşekkür anlamında bi miktar para veriyor eşimde vermek istiyor sizce verilir mi özel hastanede doğum yapacağım da zaten hastaneye fazlasıyla ücret vereceğiz ona gerek var mı