Mhr34 Mavigozunannesi bebiş büyüdükçe ağrı yapıyor, yürümekte bile zorlanıyorum artık 😀 Bir de idrar yolu enfeksiyonu var tuvaletten çıkamıyorum. Bebiş 32+1’de 2247’di. Bu hafta yine gideceğiz bakalım ne kadarlık oldu 🥰 sizin nasıl geçiyor?
aslanprenses_ Mavigozunannesi 32+0 2100 gramdı kızım ❤️. Penguen oldum artık tamamen. Bir de tuvalete gitmek zor artık 😂
caglag28 @Mavigozunannesi 33+3 bugün. 32+0 da 2160 gramdı kızım. 35+0 da tekrardan gidicem daha sonra gidişlerim sıklaşacak. Şimdilik sancı falan yok ama bi kaç gündür bel ağrısı ve hiçbir pozisyonda rahat uyuyamama gibi bi hallerdeyim. Ama temennim durabildiği kadar içerde durması.
Caterpillar Hafta salı günü kontrolüm kilosunu şuan bilmiyorum hayırlısı dar zamanlara geldik artık Allah sağlık sıhhat ile kavuşmayı nasip etsin Amin
Nuride1997 Selam kizlar🥰 mrn bu hafta gidicem inwallah ultrasona. Sonuncu defa 30 haftalikta gitmiwdim. Amma sezeryanmi dogummu bilmiyorum hala ne yapa bilirim( kaynanam dogum yap diyo ben bilemiyorum(