Beyza_arzk çok geçmiş olsun bende 10 haftalık hamileyim 2-3 gün önce önce kahve lekelenme sonra kırmızı peçeteye akıntı geldi çok korkmuştum hastaneye gittim yatış verdiler progestan iğne ve kan uyuşmazlığı iğnesi yaptılar suan geçti çok şükür doktorum adet kanaması gibi olmadığı sürece çok korkma telaş yapma demişti sizde hemen hastaneye gidin gerekeni yaparlar ama çok telaş yapıp kendinizi üzmeyin bebeğiniz iyidir eminim çok geçmiş olsun 🙏🏻