Bebismgeliyorr Kızlar doğumdan hemen sonra karna bazı doktorlar kum torbası koyuyormus göbek kalmaması için doğru mu bu birinden duydum da bende doğruysa bende yapiyim diye
Nagihsall Bebismgeliyorr o kum torbasi öksürürken fln dikişler açılmasın diye degil miydi ben de öyle duymuştum sanki 🤔
cokkasmabeabi Bebismgeliyorr sezeryandan sonra kanama için konuluyor sanırım bazı hastalara. Göbek ile ilgisi yok.
Feyzabeyoglu Bebismgeliyorr kanama olsun diye konuyor göbek kalmasin diye degil😅 Benim sezaryen sonrası koydular. Bazilarini da bastiriyorlarmis karnina kanama olsun diye
Baharoloji Bebismgeliyorr bana konulmadı özelde doğum yaptım sanırım ağırlık olsun diye yapıyorlar kan içerde birikmesin diye karnıma bastırmışlardı iki kez benim