Ben Hacettepe’ye gitmiştim 7. Ya da 8. gün çok ağrım olmuştu. Alttan muayene ettiler dikişim bar dememe ve görmelerine rağmen hunharca baktılar acilden giriş yaptım ama doğumhaneye gidip muayene oldum. Gece gelinmesinden hiç hoşlanmıyoruz falan demişti ordaki doktor. Ben de çıkarken hoşlanmıyosanız doktor olmasaydınız gece çalışmayacağınız bir meslek edinin kendinize demiştim. Bu da böyle bir anımdır…