Melike_02 Kızlar hamilelikte neler yiyorsunuz özellikle öğlenleri acıktığınız zaman neler yapıyorsunuz fikir verin? Yemek yapsam bu sefer akşam yiyemiyorum gece acıkıyorum atıştırmalık mı yiyorsunuz yoksa yemek mi yapıyorsunuz ?
Gamzecanpolat Melike_02 öğlenleri 1 bardak kefir yanında ceviz ve 1 adet meyve yiyorum veya 1 kase yoğurt üzerine yulaf meyve vs koyuyorum çorba da içebilirsin salata yiyebilirsin
Yenianneperci35 Melike_02 ben genelde çorba yoğurt tarzı şeyler yiyorum:) meyve ve kuruyemiş de ek olarak
tgbadlgzr Ara öğünlerde ben genelde meyve yemeye çalışıyorum meyve yoksa midemi yatıştıracak şeyler kek kuruyemiş tarzı Allah ne verdiyse :) kasmayın bu kadar
Melike_02 tgbadlgzr inanın çok kasıyorum ya acaba sağlıklı besleniyormuyummm acaba bebek yeterince vitamin alıyor mu kafay yicem 😂