Bende ikiz bekliyorum büyüyen beşiklerden bir süre sonra sıkılırım diye, 60*120 normal beşik aldım. Reflü yatağı bir tane aldım. İhtiyaç olursa ikinciyi alırım dedim. Bir tane 4moms aldım. Bir de babyjörn muadili sallanan sandalye aldım. Oda şuan yapmayı düşünmüyorum 1 yaşından sonra yaparım dedim. Sağlıkla gelsin yavrularınız