Men brnım 24 te oldu ozamanda berı pruloton ığne vuruluy ordum. Bugun 31+6 benımde kanama geldı tekrar doktorum pazartesıye kadar sehır dısında pazartesı gıtcem muayeneye. Ben ığne vuruldugum için yat dınlen dıyor tabı.. bence ıhmal etmeyın gıdin. Doktorum hep sey dıyo ilerleyen haftalarda her kanama erken dogum rıskı demek . Acılma olmasında korkuyor hep. Benıdme pazartesı bekcak acılma falan varmı dıye😔bebegınızon hareketı nasıl?