zeynozey benim 29-30 eylüldü reglim. Dün kahverengi lekelenmem oldu adet oluyorum sandım. Ama devamı yok. Bugün peçeteye falan sildiğimde hiç yok. Ben perşembe günü doktora gittim. Beta 1.20 den küçük çıktı sonuç. Progesteron hormonum yükselti 11,7 ydi. Doktor bekleyelim bu değerin yüksek belki yapışma tutunma aşamasındadır dedi. Eğer adet olmazsan 1 hafta sonra gel test yapar duruma göre adet söktürücü veririm dedi. Dün sabah idrar testi yaptım tek çizgiydi. Testten sonra kahverengi lekelenmem oldu. Eğer adete çevirmezse ne zaman test yapmalıyım?