Falancahanim Kızlar merhaba 🌼26+3 üz bebeğimle:) bu hafta mı diyim bu birkaç gün mü emin olamadım hareketleri baya az böyle saatlerce etmeyip hafif dokunuşlar yapıyor😅 acaba alanları mı daralıyor yoksa uykuları mı çoğalıyor bu dönemde ? Normal mi sizce
zeynozey Falancahanim normal canım her günü bir olmuyo bebeklerin☺️ daha alanı daralmadı 30 lu haftaların ortalarında alanları daha daralmış oluyo🙃 dua et doğuncada böyle sakin bi bebek olsun😂😂😂😂😂
1_prensesannesii Falancahanim aynısını ben soracaktım biz de 25 olduk dünden beri sanki daha az hareketli ve sert vurmuyor daha derinden hareket ediyor sanki
Emiliyaa Falancahanim bendede 26haftaya girer girmez 3gun cok az haraket etdi, cok hafif haraket ediyordu korkmustum😩 26+4de yine haraketlendi canim oglum💙
Falancahanim zeynozey Yaa sakin olduğu için midir 😅hareket etmesini tercih ederim 😊geceleri daha hareketli ama 10 dk sürüyo en fazla
Falancahanim 1_prensesannesii Demek ki bu haftalarda böyle oluyor:) artarak devam eder umarım hissetmek güzel çünkü 🫧🫧
Ebeguy Bende 27. Haftadayım iki gündür sakin normalde baya tekmeliyordu.tedirgin oluyo insan gerçekten
Falancahanim Emiliyaa Benim de şuan hareket ediyor yazarken :) zaten hiç etmiyor değil de baya az ediyo demek ki böyle bu zamanlar 🙂
Esraaa4242 Bende bugün kontrole gittim pozisyonu değişmiş ayaklar vajinada o yüzden derinden hissediliyor ama bu haftalarda kasık bel agrım çok arttı kızlar sizde nasıl 😃