Fatima47 canım benim ya aynı şeyleri bende yaşadım kızımda 2 gorumcemden ile kaynanamdan şiddet gördüm ben doğum yapana kadar burnumdan getirdiler doğumdan sonra düzeldi dedim 3 4 yıl kadar tekrar konuştuk takı ben yine hamile kalana kadar hamile olduğum gün tekrar başladı hamileyim dedim başladı yine kavga neyse 2 ay öyle böyle geçti hamileligim 3. Ayında eşimle aramı bozdu kanamam vardı senin gibi kesede kan toplanmıştı galiba artık iş yapamayacağım dan korktu iftiralar atmaya çalıştı üstelik namusuma çok şükür ki kendimi akladim esim de gerçeği biliyodu ondan sonra tekrar konuşmamaya başladım şuan 36 haftalık hamileyim bigun demedi ki belki edemiyor bi bardağı ben kaldırayım diye kanamam olmasına rağmen hali yıkadım geldi önünden geçip gitti komşuyu çağırdım yardıma okadar ki merhametsiz biri bigun balkon yıkayayım bile demiyor bende bazen inat yapıyorum bi hafta yıkamadım yok yine yapmıyor malum havalar soğuk hasta olmam bile umrunda deil ... bir çok şey varda anlatamıyorum
Bu sefer doğuma da goturmiycem gerekirse tek gidcem doğumdan sonrada kucağına vermeyi düşünmüyorum hamile iken bana torunununa deger vermeyen merhametsiz bi insana
6 yıldır evliyim annem kızımın doğum günlerinde geldi birkerede kanamam vardı bu hamileligimde gelip 2 saat oturup gitti
Yani toplasan 10 kere bile gelmemiştir evime doğum yapıncada gelmiycem diyor eğer gelmezse evdekilerle çok pis kavga edecem çünkü onlar yüzünden gelmiyecek
Yani seni en iyi ben anlarım dün akşam doğumdan sonra ne yapacam kim bana yardımcı olacak diye düşünmekten başım ağrıdı inşallah kolay doğumdan sonra fazla ağrım olmaz hemen ayaklanabileyim çünkü o kadına kızına muhtaç olmak istemiyorum