selverg Bebeğin boyunu söylerken baştan mı hesaplıyorlar yoksa sadece gövdesi mi acaba 😂 bizim tospik 51 cm olmuş yenidoğan kıyafetleri 52 cm sinirlerim bozuldu hiç birini kullanamayacakmıyım 🥲😂
Baharoloji selverg benim oğlumda 51 cm doğdu 37. Hafta da yine kullandık 1 ay çünkü 3 aylıklar da 62 cm büyük oluyordu yine siz alın 3-4 tane
ilkheyecanim96 selverg benim bebeğim 55 cm doğdu hemen küçüldü tulumlar 😃 şu an 1 yaşında boyu hala yaşıtlarına göre uzun biraz
selverg 1melek-annesi yenidoğan aldım 0-3 ay aldım 3-6 ay aldım ama yenidoğan aldıklarım olmayacak herhalde 37. Haftadayız şuan 🙄