gayeozlem88 Hanımlar korktuğum komşumun başına geldi düdüklü tenceresi spatladı. Çok şükür mutfakta değillermiş kimseye bişey olmadı düdüklü sık kullandığım bişey ve benimki baya eski korktum şimdi bana kaliteli bşey önerir misiniz?
Baharoloji gayeozlem88 ben fissler kullanıyorum patlamama garantili en korktuğun şeydir o yüzden almıştım bir de çok hızlı pişiriyor
tugcesakzci gayeozlem88 Fissler alabilirsin patlamama garantisi var. Ve yemekleri çok çabuk pişiriyor. Bunun dışında WMF bakabilirsin
benkendall gayeozlem88 çok geçmiş olsun başıma gelmesinden en korktuğum şey bende patlamama garantisi var diye karacanın quick safe düdüklsüünü tercih ettim çok memnunum
miniksevdamm gayeozlem88 düdüklünün bazı püf noktaları var yemeklerden sonra deliklerini çok iyi yıkamak gerekiyor. Suyunu az koyarsanız yine risklidir bnde çok kullanıyorum YouTube de bitane amca çok güzel detaylı anlatıyor.
gayeozlem88 benkendall Patlamama garantisi miii vayyy çok iyimiş nasıl acaba kullanışı rahat mı karaca olduğunu bilmiyodm
benkendall gayeozlem88 Bugne kadar kullandığım en rahat düdüklü yaa ben en çok güvenli diye tercih ettim refikanın mutfağının düdüklüyü patlatmaya çalıştığı videosu bile var hahaha patlamıyo asla
Minikperi Ben korkmazınkini kullanıyorum yani pişirme süresi geçmedikçe ve kısık ateşte olduğu sürece aklıma bile gelmez patlayacağı. Allah korusun Allah kimsenin başına vermesin. Bu arada ben memnunum benim tenceremden 🌸
gayeozlem88 benkendall İzledim şimdi valla iyiymiş ona rağmen patlamıyosa ben bu tencereyi alırım fiyatı da bana uyuyo
benkendall gayeozlem88 6 tane kilit sistemi var zaten yani her şeyiyle mükemmel bi tencere bence o kadar güveniyorum ki hiç düdüklü korkum kalmadı bile
gayeozlem88 benkendall Harika yaa çok ta kaliteli görünüyo zaten tam ömürlük ben düdklümü buldum sanırm hadi bakalım :))
benkendall gayeozlem88 Diğer düdüklüler gibi değil çeliği çok ağır ve sğlam canım alınacaksa bu alınır bence net
benkendall @“gayeozlem88”#p29705900Ne dmek maksat herkes yararlansın böyle güzel ürünlerden güle güle kullanın şimdiden 🥰
Ayazmom_ Benimde karaca marka duduklum patlamisti evde tektim cok korkmustum o gunden sonra kullanmadim ve cöpe attim . Fissler aldim hem cokk hızlı pisiriyor hem patlamama garantili hem de lezzetli oluyor yemekler tavsiye ederim ✔️🌸
Sumeyye_g gayeozlem88 6 senedir korkmaz marka korkmaz flora kullanıyorum aşırı memnunum bi sorun yaşamadım daha ama şuan aynı model varmı bilmiyorum