5688Esmerrr Merhabalar. 2 gun oldu doğum yapalı ve göğüs ucum inanılmaz derecede agrıyor işkence gibi gelıyor bebegımi emzirmek. Kremde kullanıyorum ama etkı etmıyor. Deneyımlı anneler varsa önerınızı alırım ❤️
Semm55 5688Esmerrr En faydalı şey kendi sütünüz her seferinde sıkın ve etrafına sürün ve biraz acıtacak ama ne kadar çok emerse o kadar çabuk iyileşiyor emin olun sakın pes etmeyin Allah güç kuvvet versin
Baharoloji 5688Esmerrr göğüs kalkanı alın çünkü çamaşıra temas edince iyileşmiyor kalkan kullandıktan sonra geçiyor delikli olanlardan alın havalanması için bir de ucunu değil kahverengi kısmı verin
Dodomom Sürekli kendi sütünüzü surun emizdirmeden önce ve sonra . Zeytinyagi da iyi geliyor . Ben hatirliyorum ilk bebegimde elime kadar terliyordu ağrıdan. Unutmayin surekli sütünüzü surun veya krem her yarim saatte bir .