Pamiramsi Bu sabah yaptım bu testi. Reglime 5 gün var. Dün sabah da yapmıştım onda hiç bir çizgi yok. Ama bu sabahkinde gölge gibi çok silik çizgi görüyorum ben mi yanılıyorum ?! [https://mutluresim.com/images/2023/10/01/n5WSv0.jpg]
Mirzaninannesiyim Pamiramsi 2. cizgi gölge gibi vae gibi yarın bida yao bence ya da direk kan ver canım
Pamiramsi Mirzaninannesiyim evet yarın sabah kan vericem. Çok uzun zamandır denediğimiz ve olmadığı için şuan inanamıyorum ne ara oldu ne zaman oldu diye aklımda kelebekler uçuşuyor :D hayal kuraklığına uğramaktan korkuyorum yaaa
_arzutasci Pamiramsi Ay masallah saglkila gelsin bebis benimde ilk cok hafif belli oluyordu Hatda ben pek göremedim burdaki arkadaslar var dedi ben göremedim Bu ilk yaptim test Sonra bi erken gebelik testi yaptim Bu erken gebelik testim
Pamiramsi _arzutasci ayy gördüm evet sizde de çok belirsizmiş inşallah benimde çıkar yarın kan vericem bende