Feyzadilara Kan verdim kizlar adetime 11 gun var yinede silik pozitif cikti kanda da cikarsa gebelik vardie insallah pazar bugun acilde verdim 1.5 saate cikar dediler ama e nabizda hala yok bekliyorum ne zaman cikar ya 🤲🤭
1palyaco Feyzadilara erken gebelik testi mi yaptınız? çok erken çıkmış silik. Ayy inşallah vardır güzel haberlerinizi alırız 🤲🏼🌸🌸
Feyzadilara 1palyaco kanda cikmadi malesef acaba cok mu erken yoksa hamile degilmiyim 😔 simdi beklemek daha zor
1palyaco Feyzadilara acele etmiş olabilirsiniz test bozuktur oyüzden öyle sonuç almışsınızdır biraz daha bekleyin inşallah alırsınız görmek istediğiniz sonucu 💜
D-csgn0211 Feyzadilara bende erken fark ettim ve çizginin biri silik çıkmıştı baya doktora gittiğimde kese görünmüyor denildi kan alındı öğrendiğimde 3 hafta hamileydim biraz bekleyin tekrar deneyin
Feyzadilara Violetaa yaa seninledir bebisine aglamam 😔🥲 insallah cok tesekkur ederim allah razi olsun sonucu aticam
_Hulya7106 Feyzadilara rabbim inşallah nasip eder 6 gün kala bile yapsanız çıkar ben öyle öğrendim inşallah vardır bizleri haberdar et♥️🤲🏻
Elitopatra25 Feyzadilara canım adetine daha çok varmış Ben adetime bir gün kala vermiştim kan Beta 72 çıkmıştı 10 gün öncesinden verseydim öğrenemezdim biraz daha bekle adetine birkaç gün kala erken gebelik testi yap onu da yanılma olmuyor ben iki gün kala çok silik bir şekilde öğrenmiştim
Feyzadilara Elitopatra25 ya umarim dediginiz gibi beklicem 1 hafta sonra yaparim birdaha umarim vardir
Elitopatra25 Feyzadilara olmasada sakın ümitsizliğe kapılma canım ben 5ay boyunca her ay erkenden defalarca test yaptım hepte negatif çıktı ağladım üzüldüm ama herşeyin bı nasibi vakti varmış 6.ayimda oldu sukurler olsun sabret ümitsiz olma Allah’ım gönlüne göre versin inşallah 🥰♥️
Feyzadilara Amigurumi cok tesekkur ederim insallah evet 12sinde adet gorecegim bugun 2 si 10 gunum var daha
Elitopatra25 Feyzadilara işte adetine 2 gün kala felan erken gebelik testi al yap çıkar ben öyle öğrendim
Demsi_83737 Feyzadilara benim de bat 12 Ekim. Bekliyorum test yapmak için. Şu an çok erken diyorlar. Gel beraber bekleyelim zamanı gelince yaparız 🌸☺️