Kubracigimm Ufdy9 Ben ilk doğduğunda Baby One marka kullanmıştım. Çok güzeldi Memnun kalmıştım Fiyatı da diğerlerine göre çok çok uygundu
Cancan2 Ufdy9 ben kullanmıştım başlarda market bezlerinden en güzeli biminki sonradan molfixe geçtik indirmde yakalayınca değiştiremedik bir daha dw alıştı buna