Merhaba kızlar👋🏻 ben çarşamba günü tam 32+0 olucam ve o gün doktora gidip çalışamaz raporu alıcam. Fakat çarşamba günü gideceğim gün izinli vs değilim. Ben raporu ilettiğimde yani doktor verdiğinde rapor çarşambayıda kaplıcak mı yoksa persembeden mi baslayacak? Çarşamba da raporlu mu gözükeceğim?