Seval0sevall 3 düşük yaptım betam düştü hamile kalmak istiyorum ve oksapar iğne ne zmn vurmam lazım coraspirin kullanıyorum şuan
naneliseker_ Seval0sevall oksapar gebe kaldığınızda öğrendiğiniz gün başlayacaksınız. İyi vır doktor bulmanız da önemli tabi bazısı geç başlıyor igneye gebe kalanınca. Şimdi coraspirin 100 mg kullanabilirsiniz doktorunuz demiştir zaten.
Seval0sevall naneliseker_ ayn kullanıyorum 3 düşügüm bitti hamile kalır kalmaz başlicaksın dedi arkadaşım onda pıhtılaşma olmamasına rağmen kullandı ve bebeği oldu ben korkuyorum yaşımda küçük 🥹
naneliseker_ Seval0sevall hic korkmayın. Gebeliginizi erken öğrenmeye çalışın sadece em önemli faktör odur. Ben adeteb4 veya 3 gün kala test yaptım hemen igneye başlandı. Birseu olmadı şükür. Sizde adet gününden önce öğrenin mümkünse.