Arkadaşlar 1 aylık gebeyim. Hiçbir belirtim yok arada sırada çok gezersem ya da yatarsam belim ağrıyor. Karnımda arada baloncuklar patlıyor sanki. Sizde belirtiler var mı?
Dün beta sonuçlarım gayet iyi çıktı. hemşirem 10 gün sonra gel keseyi görelim dedi. Peki kalp atışı ?
9 Ekim de kontrolüm var. Merak ediyorum arkadaşlar bilgi verir misiniz?