Grsm 25 haftalik hamileyim Benim bir haftadır öksürük ve balgamım geçmiyor antibiyotik verdi doktor ona rağmen düzelme olmadi onerileriniz var mı
Ozge1008 Grsm siyah turbun içini oy, çay bardağının üzerine koy, oyduğun turbun içine bal koy sabaha kadar beklesin. Bardağın içine turbun suyu süzülüyo onu iç canım. En etkili bildiğim çözüm bu🤷🏻♀️
Deletedmom4793 Ben de 33+3 üm 10 gün kadar sürdü bende de öksürük balgam ve nezle ama ilaç kullanmadım ıhlamur bal limon çorba bunlarla toparladım sanırım hamilelikten biraz daha ağır geçti tavsiyem eğer burun akıntısı varsa sürekli burnunuzu su ile temizleyip ellerinizi sık sık yıkayın ve balgamı da sürekli atın yutmayın
Grsm Deletedmom4793 bende ilaç hiç istemedim ama hem sinüzit hem faranjit olmuştum sonra o ciğerlere inip bronşit ilerleyince çocuğa zarar vermeye başladı iltihap mecbur kaldım ihlamur bal ve çorbayı inanın o kadar çok tuketiyorum ki faydasını hiç göremedim
Deletedmom4793 Grsm sizinki ilerlemiş demek ki Allah şifa versin iyileştikten sonra da içmek lazım ama malum tam kışa girdik