Sanırım bünyeye göre farklılık gösteriyor. Benim adetimde de düzensizlik olmadı tam gününde oldum kanaman olur dediler eve geldim kanamam kesildi başka olmadı akıntı olur dediler hiç olmadı adet olduğumda da her zamanki gibi oldum fazla yada az olmadım.